zaten düzen hep böyle değil miydi? memura yılda iki kez, asgariye bir kez zam. iki senedir asgari ücrete de temmuzda zam yapıldığı için piyasanın içinden geçtiler.
olması gerekendir.
19.04.2024 · 2. sıra
sakinolmerve
18.04.2024 00:00