Sık geçen başlıklar

temmuz 2022 sonrasında bekçilerin zamlı maaşları 2

ekşi'de gör
lisede derece yapmış ve 6 yıllık tıp fakültesini bitirip tusa girip tusu kazanmış, 48 saate kadar nöbet tutan, hastaneden resmen çıkmayan asistan doktor ile tek vasfı lise mezunu olması yeten bekçinin maaşı aynı.

ben bu kadar kolay yoldan para kazanabilecekken neden sürünüyorum askerlik çağına geldiğim halde kütüphanelerde saatlerce (nöbet sonrasında bile) tus kazanmak için diye sorguluyorum an itibariyle ://

şaka gibi ülkeyiz yemin ediyorum. orta kesim olan doktor, mühendis, öğretmenliği bitirdiler resmen bu maaş sistemiyle. ya zenginsin ya fakir basitçe bu :(
türkiye bitmiş.
lan lise mezunu bekçi maaşıyla doktor, mühendis, avukat, öğretmen maaşı aynı gibi.
bu koşullarda kim eşşşek gibi çalışıp doktor, avukat, mühendis falan olmaya uğraşır ki?
ha, bekçinin aldığı parada da gözümüz yok, belki anca yetiyordur da, maaş farklarında böyle saçmalık olmaz.
bekçiye gerek var mı yok mu o da ayrı bir konu.