lisede derece yapmış ve 6 yıllık tıp fakültesini bitirip tusa girip tusu kazanmış, 48 saate kadar nöbet tutan, hastaneden resmen çıkmayan asistan doktor ile tek vasfı lise mezunu olması yeten bekçinin maaşı aynı.
ben bu kadar kolay yoldan para kazanabilecekken neden sürünüyorum askerlik çağına geldiğim halde kütüphanelerde saatlerce (nöbet sonrasında bile) tus kazanmak için diye sorguluyorum an itibariyle ://
şaka gibi ülkeyiz yemin ediyorum. orta kesim olan doktor, mühendis, öğretmenliği bitirdiler resmen bu maaş sistemiyle. ya zenginsin ya fakir basitçe bu :(
13.07.2022 · 41. sıra
nicki young
12.07.2022 00:03