Sık geçen başlıklar

tem otoyolunda ters giden araç 1

ekşi'de gör
bir yabancı futbolcunun sözünü aklıma getirdi.
"türkiye'de otobanda çıkışı kaçırınca bir sonraki çıkışa gitmenize gerek yok, geri gidebiliyorsunuz."

bir de kardeş payından alıntı olsun. "bunu almanya'da yapamazsın. yapsan, oranın zabıtası anani siker, siker."