Sık geçen başlıklar

telefonu sessizde kullananların elit tipler olması 2

ekşi'de gör
her telefonu sessiz kullanan elit midir bilmem ama genel olarak hayatını gürültülü yaşayan insanlar avamdır.
telefonum her daim sessizdedir ama bu yüzden neden elit kabul edildiğimi anlayamadım tam.

edit: vallahi bu entrynin neden bu kadar fav aldığını da anlayabilmiş değilim.