böyle başlıkları sevmiyorum; zira tek kelimeyle iş, tek kelimeyle aşk, tek kelimeyle insan mı anlatılır? yeri gelir çok güçlü, sonra bi bakarsınız pek kırılgan... vicdanlısı da var, en ufak çıkar için yalan söyleyeni, haydutluk yapanı da. bazen duyarlı ve alıngan, çoğu zaman acımasız, vicdansız, kötü...
yani o kadar değişken ki; akla gelebilecek her türlü özellik mevcut şu insanoğlunda, ne tuhaf. fakat nihayetinde mutlu ve pozitif bağlamak isterim bu entriyi; mesela insanın sevgiden yapıldığını düşünen cahit zarifoğlu ne güzel demişti bir şiirinde:
“insan sevmeli; bazen bir insanı, yahut da bir ağacı ya da kanadı kırık bir kuşu...
zaten sevmezse insan, insan mı olur?”
08.07.2019 · 40. sıra
dr griffin
07.07.2019 02:38