Sık geçen başlıklar

tek kalınan evde aynı bardaktan kaç gün su içilir 2

ekşi'de gör
bak sen şu mabada paspas çeken kukilere. başka başlıklarda yemedikleri halt kalmaz. birden fazla kullanmazlarmış aynı bardağı.
su israf edenler ile plastik israf edenlerin onur yürüyüşü olmuş başlık.

yemek yediğiniz pis ağzınızı o bardağa değdirmiyorsanız, eviniz de sinekli değilse bir hafta kullanılır efendim.

yemek eşliğinde kullandığınız bardağı tek kullanımlık yapın, ondan ayrı olarak temiz ağzınızla sadece su içtiğiniz bardağı birkaç gün kullanabilirsiniz. yıllardır yaptım, ölmedim, hastalanmadım. ve hayır, bardak zerre kokmuyor.