"tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın" gibi iğrenç bir deyişi bir kez laf arasında kullandım. o da şu anki eşimle ilk tanıştığım yıllardı sanırım. hatta söyledikten sonra da "ehuehu" diye gülmüştüm. kendisi de bana "tamam, tecavüze uğrarsam aklımda olsun" dedi ve o sikik gülümsemem yüzümde kurudu kaldı. o günden beri bu veya benzeri hiçbir lafı kullanmıyorum. mizah ürettiğini sanan birkaç dallama da kullanmamalı. zaten bu yola başvuranlar da osurukla güldüren tipler. bari bu kadar düşmesinler.
edit: (bkz: eski nisanlisinin oldurmek icin kacirdigi kiz)
10.02.2016 · 34. sıra
skender
09.02.2016 08:49 ~ 14:28