Sık geçen başlıklar

tecavüz edilip boynu kırılarak öldürülen köpek 1

ekşi'de gör
instagram'da yapılan paylaşımdan anladığım kadarıyla istanbul kartal yakacık'ta öldürülen köpek. başında nöbet tutan yavrusuna yuva arıyorlarmış, anneyi gömmüşler. eğer bu olayı gerçekleştirenler yakalanırsa ve köpeğin sahipli olduğu kanıtlanırsa, 5199 sayılı kanun sayesinde basit bir para cezası alacaklardı. evet, öldürülen hayvan sahipsizse zaten hiçbir şey olmayacak ve evet eğer sahibiyseniz yani kızım, oğlum diye sevdiğiniz, ailenizin bir parçası olarak gördüğünüz hayvan üzerinde hak iddia edebiliyorsanız, suçu işleyenler basit bir ceza ile aramıza karışacak. sahip tanımını olayı rahatça anlatabilmek için kullandım, yoksa sahip doğru bir kelime değil tabii ki.

https://www.instagram.com/p/bcfovswfusk/

edit: kanıt isteyen, nereden belli tecavüz edildiği diye soran, olmaz böyle şey diyenler şu linklere tıklasın, sonra tekrar düşünsün bence.

http://www.hurriyet.com.tr/…sasirtan-karar-27866401

http://www.hurriyet.com.tr/…su-tepki-cekti-27664455

http://www.sabah.com.tr/…22/mersinde-kediye-tecavuz

http://t24.com.tr/…ber/kediye-tecavuz-edildi,220606

http://www.haberturk.com/…ze-ugradiginda-olur-cunku

http://www.ensonhaber.com/…akalandi-2015-09-30.html

http://alkislarlayasiyorum.com/…en-kopegin-aglamasi

http://www.radikal.com.tr/…ada-437-tl-ceza-1134085/

http://www.internethaber.com/…en-o-adam-460405h.htm

http://alkislarlayasiyorum.com/…avuze-ugrayan-ordek

http://www.hurriyet.com.tr/…ustu-yakalandi-12064196

http://www.gecmisgazete.com/…ecavuz-edeni-bicakladi

http://www.milliyet.com.tr/…011/1336184/default.htm

http://www.internethaber.com/…n-tecavuz-319790h.htm