önceleri yabancı sermaye gelsin diye kırk takla atanlar şimdi zaten ihtiyacımız yoktu güle güle ayağı yapıyor. ulan ne komik adamlarsınız.
hani sanki mesele sadece tchibonun çekilmesiymiş gibi. valla ben bunlar kadar yüzsüzünü görmedim.
ayrıca kahveleri çok lezzetliydi.
edit: umarım dedikodudur.
edit2: dedikodu imiş.
19.01.2019 · 4. sıra
oblomovlarin husnu
18.01.2019 01:41 ~ 17:24