bu siyasilerin lüks harcamalarını "tapulu malı mı görevi bitince iade edecek" diye savunanlara da hastayım.
tapulu malın değil sorun orda. parası cebinden çıkmıyor akşama kadar eşşek gibi çalışan vatandaştan aldığın vergi ile biniyorsun.
ülkende açlıktan ölen çocuklar var 500bin tl'ye araba alacağına onların karını doyur.
28.07.2017 · 9. sıra
garipbasci
27.07.2017 00:34