herkes, hiç bir zaman akp'ye oy vermediğini açıklayacaktır. yok sokağa dökülme, yok karşı çıkma diyenlere şaşıyorum. bir gün içerisinde türkiye'de nasıl hiç akp'li kalmadığını göreceksiniz.
öncelikle kendilerini imha ederek azalmaya başlayacaklar, kendi içindeki gruplar bir bir birbirlerini yok edecek evvela. en son konyadaki dayılar terk edecek gemiyi küfür kıyametle.
kaybettiklerinde zaten sokağa çıkacak adamları kalmamış olacak.
fark ettiysen süreç başladı hatta. içerideki gruplar birbirlerini yok etmeye başladılar usul usul.
küçük bir örnek vereyim; yakalanmamış olması için dualar ettiğin, verdiği bilgileri can kulağıyla dinlediğin ve hatta yavaş yavaş sevmeye başladığın sedat peker bir kaç yıl önce iktidara destek için mitingler düzenliyordu, unutma. şimdi belki de en güçlü muhalefeti yapan isim.
cncrdnz
14.06.2021 12:46