Sık geçen başlıklar

tayyip erdoğan'ın almanca konuşması 2

ekşi'de gör
"başkası adına utanmak" çerçevesinde değerlendirenleri gördükçe gülümseten hadise.

arkadaşlar ben de erdoğan'ı çok seven birisi değilim ama burada utanacak, sıkılacak bir şey göremiyorum.

bu dünyada herkes almanca bilmek zorunda değil. türkiye cumhurbaşkanı, almanya'da, almanların, tarihte iz bırakan devlet adamlarının birisinden alıntı yapıyor ve bunu da almanca dile getirmeye çalışıyor.

tabi ki dili bilmediği için telaffuz hataları yapıyor. önemli olan buradaki 'diplomatik jest' ve 'tarihsel beraberlik' vurgusudur.

merkel, atatürk'ten, olmayan türkçesiyle bir alıntı yapsaydı eminim çok sempatik bakacaktınız.

şimdi utanıyorsunuz. aslında başkası adına değil, kendi ezik benliğinizden utanıyorsunuz. bence içsel hesaplaşmanızı yapın ve kendinize karşı dürüst olun.
hitler ile tek ortak olmayan noktası kalmıştı o da tamamlandı.