Sık geçen başlıklar

tavuk gibi gece 11'de uyuyan insan 3

ekşi'de gör
o tavuk gibi insanlar bence en mükemmelini, en saglıklısını yapıyorlar. düzenli uyku elde edemedigim şeylerden biridir! ne güzel 11 de uyu 7-8 de dinç bir şekilde uyan, mis. ben genelde geç uyuyup erken kalkanlardanım. sabah uyandıgımda keşke gece erken uyusaydım diye küfür edenlerdenim. nasıl saglıyorsunuz sahi bu düzenli uykuyu tavsiye verebilirsiniz.
uyumak için geç bile kalmış insan kişisidir. 10:30 en idaeal saattir. diğer türlüsü sabah işe giden insan için eziyete dönüşür.
bu gamsızların bir özelliği var sivrisinekler bile sokmuyor bunları amk deliksiz uyuyorlar.