naçizane bir tavsiye, sürekli birilerine sataşıp kendini çok fazla öven insanlarla karşılaşırsanız onlarla tartışmaktan uzak durun. çünkü sizinle de hiçbir amaç gütmeden tartışmaya çalışıp kendini yüksek gösterme çabası içine girecektir. bir sonuca varmak için tartışmayacaktır yani. bu tarz tartışmalar ise kişiye fayda sağlamaz sadece zarar verir çünkü tartışmaya girilen kişi yeterince sağlıklı düşünmüyordur.
bunlar overt narsistler dediğimiz gruptadırlar. toplumda fazlasıyla dikkat çekme çabası içerisindedirler. klasik narsisizmin aksine bu dikkat çekme çabasının altında aslında yüksek özgüven yoktur ve aşırı özgüven düşüklüğü vardır. bu özgüven düşüklüğünü baskılama isteği ile özgüveni yüksek gösterme çabasına girer böyle insanlar. özgüvenlerinin yüksek olduğunu topluma kanıtlama çabası içinde oldukları için de çevrelerindeki insanlara sık sık saldırdıklarını ve tartışma yaratmaya çalıştıklarını görürüz. hiçbir sonuca varmayacak olan boş tartışmalar...