yalakalığı, oyunculuğundan da kötü olan kişi!
Sık geçen başlıklar
tamer karadağlı 5
ekşi'de görchpli belediyeyi gömeyim derken kendi kalesine gol atmış kişi.
çektiği videoda kocamaaan harflerle t.c. kültür bakanlığı yazmasına rağmen binanın bakımsızlığının hesabını belediyeden sormaya çalışıyor. yutturmaya çalıştığı kitle de okuma yazma oranı en yüksek kesim. allah akıl fikir versin ne diyelim.
çektiği videoda kocamaaan harflerle t.c. kültür bakanlığı yazmasına rağmen binanın bakımsızlığının hesabını belediyeden sormaya çalışıyor. yutturmaya çalıştığı kitle de okuma yazma oranı en yüksek kesim. allah akıl fikir versin ne diyelim.
yıllar süren emeklerinin(!) karşılığını almış şahıs.
devlet tiyatrolarında siyasete bulaşmadan sadece sanatını icra etmiş yeri gelmiş yüksünmemiş dekor taşımış sanatçılar varken elbette dibine kadar siyasete bulaşmış olanı o koltuğa oturtacaklardı.
edit: çohhhh loyokotlo otomo olmoş diyen tiplerin aktroll ve akkurt olmaları şaşırtmadı. aynı yolun yolcusu hepsi. beter olun hepiniz.
devlet tiyatrolarında siyasete bulaşmadan sadece sanatını icra etmiş yeri gelmiş yüksünmemiş dekor taşımış sanatçılar varken elbette dibine kadar siyasete bulaşmış olanı o koltuğa oturtacaklardı.
edit: çohhhh loyokotlo otomo olmoş diyen tiplerin aktroll ve akkurt olmaları şaşırtmadı. aynı yolun yolcusu hepsi. beter olun hepiniz.
bir sürü hukuksuzluk olmuş susmuş, hizbullah meclise girmiş susmuş, erzurum’da insanlar taşlanmış susmuş, sadece merve dizdar’a cevap vermeye koşmuş. bir tek merve’nin konuşmasından rahatsız olmuş anladığım kadarıyla.
bir tamer karadağlı sevmeyen olarak bir terbiyesizlik göremedim. ödülü alırsın, sonra üç beş kelam edersin. ödülü almadan adamı arkanda sap gibi bırakırsan adam da ödülü eline tutuşturur. ancak adam bence "sus artık" havasında falan vermedi. gerçekten kendisinin de söylediği gibi "ödülünüzle konuşun" havasında verdi. kadının "kim verdi bana bu ödülü" demesi esasen büyük terbiyesizlik. sen kimsin arkadaşım, bana sanki meryl streep. 3 günlük oyuncular kendilerini tiyatro duayenleri sanmıyor mu, en çok da ona bitiyorum.