Sık geçen başlıklar

taksiye 2 kişi binerse ücret nasıl hesaplanır 1

ekşi'de gör
yarı yarıya ödemeniz lazımdı, 5 kişi binsenizde farketmez, taksimetrede yazan ücret neyse o, ister 120 lirayı 5 kişi ortak öderseniz isterse aranızdan birisi hepsini verir ( benden olsun gibi gibi)

senin mantığın alıyor mu 5 kişiden ayrı ayrı 120 lira istenmesi? neyse

ben olaya 120 lira olarak bakmıyorum, taksicinin milleti böyle rahatça tokatlaması, sokakta 10 tane sabıkası olan adamların rahatça gezmesi, adliyelerde rüşvet iddiaları, adam yaralayanların adli kontrol şartıyla serbest bırakılması, türlü asayiş sorunları falan filan. yani bilmiyorum ama çok fazla başı boşluk var. bu ülke bunu hak etmiyor