Sık geçen başlıklar

taksim'de bir ayda 30 kişiyi ısıran sokak köpeği 1

ekşi'de gör
vay be. şehrin merkezi. şehrin göbeği. ve bir köpek 30 kişiyi burada ısırıyor. yeni delhi bile daha medeni yemin ederim. “ama biz onların yaşam alanlarını işgal ettik” “ben de insansız sokaklar istiyorum” diye zırlayan gerizekalıları da ısırması dileğiyle. aa durun ama, hemen alınmayın üzerinize. ne de olsa durup dururken ısırmaz onlar değil mi? kesin siz onu taciz/tehdit edecek bir davranışta bulunmuşsunuzdur ısırdıysa. yoksa hepsi sevgi ve şefkat bekleyen kanatsız birer melek.