Sık geçen başlıklar

taksiciye ters yapan kız 2

ekşi'de gör
ben böyle davranışlara çok üzülüyorum ya, kırılıyorum resmen. ben herkese saygı duyarken dünyada böyle andavalların olduğunu görmek kalbimi acıtıyor. 50 saniyelik videoyu 'çok ayıp ya hu' diyerek izledim resmen.

kadın temelde haklı olsa da baştan aşağı her hareketi falso. otur ablacım sıfır!
evrende hep bir tezatlık oluyor. mesela böyle müşteriye sessiz sakin edepli taksici düşmüş. orospu çocuklarına da içine kapanık müşteri geliyor. birbirlerine denk gelseler keşke. mesela bu bayan arkadaşımıza kendi klasmanın da bir taksi şöförü denk gelseydi keşke