Sık geçen başlıklar

taksicilerin yüzde 70'i doğru düzgün sürücüler 1

ekşi'de gör
yani "kambur değiller, bedensel engelleri yok" anlamında dediyse ben de katılıyorum.

yok eğer başka bişey kastettiyse o zaman kendisine şunu sormak lazım:

- fatih bey bütün kazancı taksi plakasına mı gömdünüz. bari biraz da gayrımenkul'e, döviz sepetine falan yatırım yapsaydınız.