sizler para kazanabileceğiniz dönemlerde müşteri seçip 3 e 5 e bakmadan hizmet vereceğinize türlü türlü bahanelerle uzak mesafe müşterisi beklediniz. yağmurda kötü hava koşullarında insanlar işine evine gitmeye çalışırken bile onlara hizmet vermediniz. aracınıza aldığınız müşteri 5-10 km lik mesafeye gitmek istediğinde türlü türlü afra tafra yapıp üzerine saçma sapan yollarla mesafeyi uzatıp hak yediniz.
sizce de batmanız normal değil mi ? rabbim belanızı vermeyecek miydi ? verdi. geçmiş olsun. tek batan siz değilsiniz sıkmayın canınızı