Sık geçen başlıklar

taksiciler battı mutlu musunuz 8

ekşi'de gör
sizler para kazanabileceğiniz dönemlerde müşteri seçip 3 e 5 e bakmadan hizmet vereceğinize türlü türlü bahanelerle uzak mesafe müşterisi beklediniz. yağmurda kötü hava koşullarında insanlar işine evine gitmeye çalışırken bile onlara hizmet vermediniz. aracınıza aldığınız müşteri 5-10 km lik mesafeye gitmek istediğinde türlü türlü afra tafra yapıp üzerine saçma sapan yollarla mesafeyi uzatıp hak yediniz.

sizce de batmanız normal değil mi ? rabbim belanızı vermeyecek miydi ? verdi. geçmiş olsun. tek batan siz değilsiniz sıkmayın canınızı
o yağmurlu günde kısa mesafe alamam diyen ibne de battı mı şimdi.
o zaman dans dans dans...
nükleer bombadan sonra yeryüzünde; hamamböcekleri, emlakçılar, taksiciler ve müteahhitler hayatta kalacaktır. merak etmeyiniz, bir şey olmaz onlara.
korona sürecinde aldığım en güzel haber. çok mutluyum.
umarım uber de geri gelir.