herkesin bana "heh şu artiste bak. kendini bi' bok sanıyor" diyerek baktığını düşünmek... güneş gözlüğü taktığımda da oluşuyor bu his.
nedendir bilmem, sadece bir ceket giydiğimde bile oluşuyor bu his (evet içime bir şey giymeden, pis sapıklar). sanki dünyada o an takım elbise veya ceket giyen tek ben varmışım gibi, insanların bana cins cins baktığını düşünüyorum. hâl ve tavırlarımla "arkadaşlar, ben de aslında sizdenim. bugünlük giymem gerektiği için giyiyorum. yoksa hayatta giymem, valla bak." mesajını karşıya vermeye çalışıyorum. böyle de şizofrenik bir yanım var işte.
14.12.2017 · 17. sıra
mcaninho
13.12.2017 09:27