sebepsiz yere bir adamı linç ettirdi. hastanede o alkış tutanlar umarım aynı şeyi bu şahıs için de yaparlar.
yarın birgün gerçekten bir doktor darp edildiğinde ki sürekli gerçekten yaşanıyor, birçok insan ulan acaba mı diye düşünecek.
hadi bu şahıs diyelim normal değil orada birçok şahit var. bir tane dürüst biri çıkıp ya siz ne alkışlıyorsunuz olay farklı demedi mi?
20.03.2022 · 10. sıra
horty
19.03.2022 00:53