haberdeki yorumlardan birine aynen katılıyorum:
"kırmızı ışıkta geçen trafik magandalarını değil de suç işleyen magandaları tespit eden polisi mi eleştireceğiz?"
suç işlemediği halde ceza yiyen varsa, ben de karşıyım.
18.12.2018 · 38. sıra
mccengiz
17.12.2018 11:20