Sık geçen başlıklar

tıp okuyanların psikolijisinin bozuk olması 1

ekşi'de gör
belki de psikolijisi bozuklar tipa giriyordur?
ergenligin hormonlarin zirvesindeyken 3 sene nefes almadan ders calisan adami normal sayabilir miyiz.

edit: bir de her doktor elestirisinde, doktor nefreti!!! doktor dusmanlari!! diyerek feminazi gibi tuhaf tepkiler vermeyin.
her durum tespitinde doktor dusmani olmuyor insanlar, gecensene hatirlarsaniz ayni hafta 3 doktor intihar etti. yani meslektaslariniz hayat sartlari yuzunden genel bir psikolojik sorun yasiyor olabilir, bunu cozumu meyve veren agac taslanir!!! tepkisi vermek degil.