sokaktaki kedinin bile bildiği bir bilgiyi güncelleyeyim. eczacı, tıbbi biyolog, biyolog, veteriner ve kimyagerler de bu sınava girebilir. teşekkürler.
edit: biyologlar artık giremiyormuş, benim baz aldığım ösym bilgisi 2007 imiş, teşekkürler pisiyorum kisik ateste
edit2: pentostain uyardı, bu sınavın bi de temel versiyonu varmış, tıp mezunu arkadaşlar haricinde girebilenler (biyologlar hariç), buna girebilirmiş. teşekkürler
10.10.2020 · 49. sıra
sergeichukow
09.10.2020 07:46 ~ 08:44