Sık geçen başlıklar

tüvtürk'ün devamlı kusur uydurması rezaleti 2

ekşi'de gör
fabrika çıkışı karartılmış arka cama kusur yazıldı.

şase numarasını okuyamamış, açtım bizzat gösterdim, düzeltilmesi için tekrar ücret ödemeniz gerek dedi, müdürünü buldum sıvadım, düzeltildi.

lastikleri orijinal ebadından farklı yazmışlar, kitapçığında buldum gösterdim, kemküm ettiler.

kim ulan bu tüvtürk denen garabet kurum? ve kim musallat etti bu cahil ve hipermetrop sığırları arabalarımıza.

not : ben de hipermetropum ama gözlük kullanıyorum ve hiç bir detayı kaçırmıyorum.
tekel ve iki yılda bir haraç verilmesi zorunlu olan bir kurumun olası davalardan yırtmak için yaptığı bir şark kurnazlığı. halkı soydukları yetmiyor bir de olası davalarla üç kuruş bile kaybetmemek için böyle şeyler uyduruyorlar.

tüvtürk muayenesinden yeni geçmiş bir araç arıza sonucu kazaya karıştı diyelim, araç sahibi de ben daha yeni muayene ettirdim, aracım kusursuzdu diye tüvtürk'e dava açtı, sonuç: "yoo hafif kusurlu demişiz işte".