Sık geçen başlıklar

türklere özgü memleket sorma takıntısı 2

ekşi'de gör
amarikalıarın ice breaker dedikleri şey... yani vatandaş seninle dostane bir diyalog kurmak için biraz veri alıyor alt tarafı.. bizim memleketteki standart uygulama da bu.. ağzına kadar aşağılık kompleksi dolu ortalama zekanın anlayabileceği bir şey değil...

ortalama zeka dediğim şey bildiğin beyinsiz de işte maksat kalpler kırılmasın...

takıntı tıkıntıııı... uuuuu..
finlandiya'ya gittiğimde ofiste ilk gün türkiye'nin hangi şehrinden olduğum sorulmuştu. sadece finler değil, almanlar ve amerikalılar da sormuştu. tipik insan merakını sadece türklere özgüymüş gibi düşünen ve bunun üzerinden milletini aşağılayan salaklara ne desem az. memleket nere diyen insan seni merak ediyordur. senle iyi veya kötü bir bağ kurma arayışındadır.