amarikalıarın ice breaker dedikleri şey... yani vatandaş seninle dostane bir diyalog kurmak için biraz veri alıyor alt tarafı.. bizim memleketteki standart uygulama da bu.. ağzına kadar aşağılık kompleksi dolu ortalama zekanın anlayabileceği bir şey değil...
ortalama zeka dediğim şey bildiğin beyinsiz de işte maksat kalpler kırılmasın...
takıntı tıkıntıııı... uuuuu..
08.12.2023 · 32. sıra
nick collis
07.12.2023 09:38 ~ 09:41