türk olarak bizim için önemli olan din değil, ülkemizin çıkarları olduğu için doğrusu türküm olmalıdır. türkiyeliyim tanımı etnik farklılıkları vurgulamakta ve toplumu ayrıştırmaktadır.
içinde bulunduğumuz coğrafyada etnik ve mezhepsel ayrılıkları kaşımanın sonu her zaman kanlı iç savaşlar ve parçalanan devletlerle sonuçlanmıştır.
suriye'de, ırak'ta, lübnan'da, ukrayna'da, kafkaslarda, balkanlarda yaşanan iç savaşlar türkiye'de yaşanmadıysa bunu atatürk'ün kurduğu milli ve üniter devlet yapısına borçluyuz.
bir gün bizim çocuklarımızın üzerine de bomba yağdırılmasını istemiyorsak, kimsenin cumhuriyetin kolonlarıyla oynamasına müsaade etmemeliyiz.
"ne mutlu türküm diyene!"
17.01.2024 · 28. sıra
cokonemlidegilzaten
16.01.2024 11:57 ~ 21:03