imkansızları başaran ülke olarak 8 puan'a oyumu bastığım hede.
edit: kendime ülke demişim ya la. ülkenin vatandaşı olacak o.
07.06.2016 · 7. sıra
hacettepeli
14:05 ~ 20:33