yurdışında bir süre yaşadıktan sonra insan türkiye'yi daha iyi anlıyor.
türkiye'de mutlu olunmuyor. mutlu yaşadığını düşünen de aslında tam mutlu değildir zira ülkede ters giden her şey mutlu olabileceğin maksimum değeri düşürüyor. trafik, -10 puan. saygısız toplum, -10. istediğin kılık ve kıyafetle işe gidememen, -10. insana değer verilmemesi, gitti -10 daha. bu tip terslikler bir süre sonra normalleşince, mesela araba kullanmaktan zevk almamaya başlıyorsun ve bu da mutluluğunu olumsuz etkiliyor. radyoda çalan şarkıya eşlik edip mutlu olacağına yan arabanın şoförü sıkıştırır mı stresini yaşıyorsun. bunlar gibi bir dünya terslik var türkiye'de ve çoğu normalleşmiş, kurumsallaşmış durumda. haliyle mutluluğu doya doya yaşayamıyor ülkem insanı. en çok buna üzülüyorum.
03.07.2015 · 15. sıra
teo
02.07.2015 09:46