Sık geçen başlıklar

türkiye'de hiç kasaba olmaması 1

ekşi'de gör
ülkenin dev bir köy olduğunu göz önüne alırsak doğru beyan, ülkede yerleşim birimleri köy, iri köy, büyük köy ve mega köy diye gidiyor, mega amir başmuhtar tarafından yönetiliyoruz, en büyük derdi para yığmak, beton dikmek ve tabiki tuttuğunu sikmek olan neo osmanlıcı muhafazakar zihniyet kimsenin yaşam tarzına karışmadan ebemiz dahil her yerimizi öpüp kucaklayarak tepemize oturmuş durumda, dolar olmuş "valla artık bakmaya korkuyorum". ne olacaktı.