Sık geçen başlıklar

türkiye'nin sessizliğinin sebebi 1

ekşi'de gör
seçimdir. türk halkı seçimi beklemektedir. bu sefer de seçimden akp çıkarsa gezinin 10 katı direniş olur. insanların çoğu "seçimden sonra iktidar değişecek ve ülke düzelecek." diye bekliyor. iktidar değişmez ve ülke düzelmezse insanlar "seçimle olmuyor" deyip isyan edecek. eğer ülke seçimle düzelmezse bütün meslek örgütleri, bütün çevreciler, bütün hayvan severler, bütün ezilen ötekileştirilenler, bütün işsizler ve bütün öğrenciler, kaybedecek fazla şeyi olmayan herkes yani milyonlar ayaklanacak.

görünen köye klavuz gerekmez.