Sık geçen başlıklar

türkiye'nin oto üretmesi gerekli midir sorunsalı 1

ekşi'de gör
hyundai motor firması 1967 kurulmuş ve ilk seri üretim otomobilini 1975 yılında üretmiştir. 1975, içten yanmalı motorlu otomobillerin 89. yılıdır. hyundai bugün dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden birisidir. 100 yıllık firmalar var zaten diye düşünmek yersizdir.

şu an otomobil sektörü bir dönüm noktasında. elektrikli araçların çağı geliyor ve 1800’lerdeki otomobil çağının başlangıç dönemine çok benzer bir dönemdeyiz. üstelik yeni icatlara falan da gerek yok. neyin ne olduğu biliniyor, sadece disiplin, tasarım, kalite ve sağlamlık gerekiyor.

o sebeple şu an türkiye’nin elektrikli otomobil üretmesi hiç de saçma değildir. tam zamanıdır.