Sık geçen başlıklar

türkiye'nin kemalizm yüzünden gelişemediği gerçeği 1

ekşi'de gör
30'lar 40'lar tek adam yılları mıymış?

tek adam rejimi görmesek inanacağız gerçekten.
nasıl bir tüpün içindesiniz çözemedim gitti.

keşke olaydı da bu arada onun tek adam rejimini yaşasaydık.