30'lar 40'lar tek adam yılları mıymış?
tek adam rejimi görmesek inanacağız gerçekten.
nasıl bir tüpün içindesiniz çözemedim gitti.
keşke olaydı da bu arada onun tek adam rejimini yaşasaydık.
22.07.2023 · 31. sıra
sezuli
20.07.2023 23:57