çünkü türk halkı çıkarları söz konusu olduğunda ahlak ve erdemi bir kenara atıyor. haliyle ayarını bozduğu kantar gün gelir kendini tartar
Sık geçen başlıklar
türkiye'nin kalkınamamasının en büyük sebebi 3
ekşi'de görönceliklerimizin farklı olmasıdır. biz tarımı, gençliği, inovasyonu ve ar-ge'yi öncelemek yerine şarkı sözünü, bir sahne sanatçısının giydiği külodu konuşmaya devam ettikçe bu ülke kalkınamaz. arz-talep meselesi.
aslında bir zamanlar kalkınmakta idi; belki bir gün yeniden. bu konu açıldığında hep the newsroom'da ki monologu hatırlarım.
hangi zamanı kastettiğimi umarım sormazsınız, kalkınma planlarının hedefinden önce başarı ile sonuçlandığı, tarım ve hayvancılıkta kendine yeten ülkeye dönüştüğü, yoktan sanayinin var edildiği, uygar avrupa açlıktan ve adaletsizlikten dünya savaşı'na sürüklenirken gelişen-güçlenen, diplomaside başarılı, bürokraside liyakatli olduğu, kendinden önceki yıkılmış imparatorluğun borçlarını ödeyip sıfırlayan yıllardı elbette kalkındığı yıllar.
tanım: belirttiğim yıllardan sonra seçilen yöneticiler ve seçen halk. (bu arada en büyük sebep diye başlık açılmış ama en büyük değil tek sebeptir)
hangi zamanı kastettiğimi umarım sormazsınız, kalkınma planlarının hedefinden önce başarı ile sonuçlandığı, tarım ve hayvancılıkta kendine yeten ülkeye dönüştüğü, yoktan sanayinin var edildiği, uygar avrupa açlıktan ve adaletsizlikten dünya savaşı'na sürüklenirken gelişen-güçlenen, diplomaside başarılı, bürokraside liyakatli olduğu, kendinden önceki yıkılmış imparatorluğun borçlarını ödeyip sıfırlayan yıllardı elbette kalkındığı yıllar.
tanım: belirttiğim yıllardan sonra seçilen yöneticiler ve seçen halk. (bu arada en büyük sebep diye başlık açılmış ama en büyük değil tek sebeptir)