babam 2 yıl önce kuru ve şiddetli öksürükten özel bir hastanenin aciline kaldırılıp akabinde hastane odasında yatışa geçti.
10 gün kaldı odada.
daha sonra 1-2 test yaptılar ve anında yoğun bakıma aldılar, yoğun bakımda da karantina tarzı bir bölüme.
yoğun bakıma alınırken biz doktora " bakın bu babamın kalp ilaçları, bunu düzenli kullanıyor" dedik.
doktor " tamam onu almayalım biz hallederiz" dedi.
4 günlük yoğun bakım sonunda babamı kaybettik. kalbi durmuş.
kalp ilaçlarını doktor almadığı için görevi ihmal ederek babamın ölümüne yol açtığı ihtimalinden dolayı gidip savcılığa hastaneyi şikayet ettik.
takipsizlik çıktı.
bakın kovuşturma bile yapılmadı.
direkt takipsizlik...
bu olaydan sonra ben bu ülkede şansa yaşadığımıza; mahkemelerin, büyük patronları ellemeyen ama parası olmadığı için bebeğine mama çalan babaları ezme ve cezalandırma yeri olduğuna %100 olarak inandım.
09.03.2020 · 31. sıra
kamerarkasi
08.03.2020 06:20