abd'nin dolar basması sebebi ile değildir. abd tarihinde basmadığı doları son 1 yılda bastı.
nüfusu fazla olan bir ülke, halkın çok yüksek oranlarda destek verdiği güçlü bir iktidar var. ve bu iktidar ab uyum yasaları çerçevesinde demokratikleşiyor, kurumlarını güçlendiriyor. fırsatı gören yabancı ülkeye yatırım yapıyor, turizm patlıyor, ülke her yönden kalkınıyor, zenginleşiyor fakat gelen para inşaata gömülüyor, az biraz parası olan herkes bina dikme yarışına giriyor o iktidar da ters yönde koşmaya başlıyor ve bugüne geliyoruz.
20.06.2020 · 41. sıra
mrbobbybongobong
19.06.2020 09:04 ~ 09:31