Sık geçen başlıklar

türkiye'deki sahte ağaç hassasiyeti 1

ekşi'de gör
yaşama devam edebilmesi için ağaca değil altına ihtiyaç duyan canlı formu beyanı. siyanürü de ayran gibi içiyor belli ki.

biz karbon bazlı canlılar aynı fikirde olmadığımız için gerim gerim germişiz tabi.

edite edit: çok meraklıysanız boş arazi bulup ağaç dikin buyurmuş hırt. bak ülkenin başkentinde bu 2 kez geniş ölçekte yapıldı. ilki atatürk orman çiftliği, bataklıkken islah edildi, ağaçlandırıldı. 80 sene ankaralı orayı mesire yeri olarak kullandı. sonra ne oldu? birileri ya bura güzelmiş deyip ağaçları kesip yerine külliye yaptı. ikincisi odtü. çıplak araziye nesillerce öğrenci ve hoca toplanıp ağaç dikti. hiç yoktan odtü ormanı diye bir şey yarattı. sonra ne oldu? çukurambar'da oturan akp'li tayfaya rant olsun diye kocaman bir parçası iç edilip otoyola çevrildi.

millet diksin akp kessin, ne güzel di mi lan?

hadi şimdi silktir git.