köydeki evin bahçesindeki toplam 9 ceviz ağacından geçen sene yediğimiz ceviz sayısı sıfır. bu keratalar yüzünden kendi cevizimizi yiyemiyoruz.
gözüme alçak dallardan bi ceviz kesitiriyorum, diyorum bi gün daha olgunlaşsın, aynı şeyi sincap da düşünüyor demek ki ertesi gün bakıyorum ceviz yok.
keratalar çok sevimli ama bi tane de biz yiyeydik lan.
yanlış önerme, köylerde her yer sıncap.
31.01.2024 · 42. sıra
wakizashi
30.01.2024 14:49