Sık geçen başlıklar

türkiye'de yapılan sistematik ırkçılık 1

ekşi'de gör
ulan apolitiğim ama şikayetçiyim. bunun oyla, siyasetle ne alakası var? sağlık hizmetleri için mhrs'den randevu alamıyorum aylardır bir diş için ve illa ki özele mi gitmem gerekir? kiralar uçmuş, konut fiyatları uçuk fiyatlara çıkmış arz-talep dengesi bozulmuş, uyum sorunları gözle görülür şekilde rahatsız edici vs. vs. kime ne anlatıyorum? nato kafa nato mermer!

bunun da ırkçılık ile alakası yok, ben ülkemdeki hizmetlerden ve ürünlerden fiyat dengesi bozulmadan rahatça faydalanmak istiyorum. düşüncemden rahatsız olan varsa gitsin kendi ülkesinde yararlansın. ben mi gideyim onların ülkesine? ulan bir vatanım var, onda da üç beş zibidi yüzünden rahatça, huzur içinde yaşayamıyorum.

edit: referandum yapılsa; kürtler, türkler, ermeniler vs. tüm ülke vatandaşlarının %80-90'ı "ülkelerine gönderilsinler" der. bu konu siyaset üstü artık ve bu fikre sahip kişiler dediğin gibi azınlık filan değiller.