Sık geçen başlıklar

türkiye'de wikipedia yasağının protesto edilmemesi 2

ekşi'de gör
ekim sonu itibari ile hala wikipedia yasağı devam etmekte.

inanamıyorum böyle bir şeye, akıl alır gibi değil,böyle bir konu unutuluyor,

toplum olarak iyice mallaştığımızın en büyük göstergesi.

wikipedia'ya protesto edilmemesinin yegane sebebi, halkın çoğunun kesinlikle hala bu siteden habersiz olması. wikipedia'dan hala habersiz olan birisi ise, ne herhangi bir şey araştırmıştır hayatında(en azından 20 sene önce falan araştırmayı bırakmıştır), ne üniversitede bir ödev yapmıştır.

yeter artık açın şu siteyi diyen yok. akıl alır gibi değil.

edit: yeni başlığa destek verelim
(bkz: 30 ekim 2017 wikipedia direnişi)
son zamanlar ülkenin düştüğü bok çukurunun dibini göstermesi açısından ilginç bir gösterge olabilir.

6 sene önce 5651 numaralı kanunun genişletilmesini protesto için yürüyüşler düzenlenmişti gruplar kurulmuştu.

bu yasak sadece bana mı dokunuyor bunu da merak etmiyor değilim.