ekim sonu itibari ile hala wikipedia yasağı devam etmekte.
inanamıyorum böyle bir şeye, akıl alır gibi değil,böyle bir konu unutuluyor,
toplum olarak iyice mallaştığımızın en büyük göstergesi.
wikipedia'ya protesto edilmemesinin yegane sebebi, halkın çoğunun kesinlikle hala bu siteden habersiz olması. wikipedia'dan hala habersiz olan birisi ise, ne herhangi bir şey araştırmıştır hayatında(en azından 20 sene önce falan araştırmayı bırakmıştır), ne üniversitede bir ödev yapmıştır.
yeter artık açın şu siteyi diyen yok. akıl alır gibi değil.
edit: yeni başlığa destek verelim
(bkz: 30 ekim 2017 wikipedia direnişi)
31.10.2017 · 18. sıra
koalali gomlek
30.10.2017 11:59 ~ 15:04