Sık geçen başlıklar

türkiye'de siyahilere ırkçılık yapılmaması 2

ekşi'de gör
üniversitedeydim. markette sıra bekliyorum, önde siyahi bir öğrenci. ürünleri kasiyere verdi. kasiyer kız bir an boş bakınca, "bende para var, param var" dedi. ama çok endişeliydi söylerken. zaten parası olmasa ben verirdim. 30 40 lira falan tutmuştu alacakları. velhasıl, biz ailemizden uzağa, aynı ülkenin farklı bir şehrine gittiğimizde dahi kimi zaman zor günler yaşıyoruz. adamlar kıta değiştiriyor. bambaşka bir kültürle karşılaşıyorlar. niye kötü davranalım ki?
sayılarının az olmasından kaynaklanır. sayıları artsın, sokakta türk kızlarıyla görülsünler o zaman tekrar yazarsınız buralara.