Sık geçen başlıklar

türkiye'de pringles'ı kim satın alıyor sorunu 2

ekşi'de gör
başlığı açan arkadaş hafiften bir aydınlanma yaşamış ama vizyonu onu pringles'ta kitlemiş.

sonraki aydınlanması için fikir vermek adına:

türkiye'de bu kadar mercedes'i kim alıyor?

kendisine içinde bulunduğu sorunsalı bu soru ile paralel şekilde çözmeye çalışmasını öneriyorum.

tanım: ben.
(not: mercedes'im yok)
kızım. kendisi 5 yaşında. şeker veya çikolata sevmiyor, tatlı da yemiyor. bazen ortama özenip, gördüğü diğer çocuklardaki istekleri farkedip öyle şeyler istiyor ama bir iki ısırık alıp sevmedm diyor. kızım meyve delisi, yeşil elma nasıl biter diye ağladığını biliyorum. çilek, muz, kiraz, havuç verin önüne, yarım saat uğramayın.
tek zevki onaylamadığım zevki pringles. kırmızısından olacak, hergün 7-8 dilim çizgi film izlerken yeme hakkı var. bazen onu da yemesin diyorum ama sonra düşünüyorum çocuk lan bu, o kadar da olsun diyorum