başlığı açan arkadaş hafiften bir aydınlanma yaşamış ama vizyonu onu pringles'ta kitlemiş.
sonraki aydınlanması için fikir vermek adına:
türkiye'de bu kadar mercedes'i kim alıyor?
kendisine içinde bulunduğu sorunsalı bu soru ile paralel şekilde çözmeye çalışmasını öneriyorum.
tanım: ben.
(not: mercedes'im yok)
29.08.2020 · 8. sıra
elizsa
28.08.2020 00:01