oy saymakla görevli memurları rahat ettirecek sistem.
oya bakmana gerek yok, mektup sayısını iktidar partisi hanesine yazman yeterli.
gelirken zaten kurumda müdür ayarlamıştır içindekileri
09.11.2020 · 45. sıra
matematikkocu
08.11.2020 00:59