Sık geçen başlıklar

türkiye'de kuruyemişin çok pahalı olması 1

ekşi'de gör
bir kuruyemiş cennetinde; fındığın, antepfıstığının, incirin dünya üzerinde en çok üretildiğinin iddia edildiği ülkede, halkın bu ürünleri yiyememesine sebep olan pahalılık.

antep fıstığının kilosu 65-70 lira.
fındığın kilosu 70-75 lira.
bademin kilosu 60-70 lira.
leblebinin kilosu bile 25 lira be!

kuruyemiş bu, adı üstünde. 35 liraya yarım kilo antep fıstığı alırsın, 4 kişilik bir aile bir gecede yiyebilir bunu televizyon seyrederken.

35 lira, asgari ücretle geçinen bir aile için beş akşam yemeği demek.

zenginlik kriteri muzdur diyoruz ya 90'lar çocukları olarak hep... yok abi, zenginlik kriteri kuruyemiştir bu ülkede.
evinde her daim, istediğin zaman yiyebileceğin iki kase kuruyemişin varsa, zenginsin.

üret, üret, dışarı sat.
çiftçiden beş kuruşa al, piyasaya elli liraya sür...

politikanıza sıçam.

edit: fiyatlar yuksek diyenler olmus. bizim asagida uc ayri kuruyemisci var ve fiyatlar asagi yukari bunlar... ayrica tugba kuruyemis'in (ki turkiye'nin en buyuk perakendecilerinden biridir) internet sitesine girerseniz, verileri dogrularsiniz.