Sık geçen başlıklar

türkiye'de komşu gürültüsüne çözüm olmaması 1

ekşi'de gör
bütün binayı rahatsız etmek benim deneyimleyerek bulduğum tek çözümdür.
dalga geçmiyorum.

alt komşum hayvani yüksek sesli olarak geç saatlere kadar tv izliyor. sabah çok erken kalkıyorum haliyle geç saatlere kalmadan yatıyorum lakin uyuyamıyorum, uyutmuyor ses.
gittim uyardım sallamadı, bina yönetimine şikayet ettim, hayvan herif bina yönetimini de sallamadı.
en son beyaz masaya şikayet ettim lakin gece 12 yi geçmediği için işlem yapamıyacaklarını söylediler.
uyuyabilmek için her gece alkol alıyorum bu yavşak yüzünden az kalsın alkolik olacaktım a.q
bu ağrılı sancılı süreç ortalama 2 ay devam etti ve hala inatla devam ediyor...

e artık insani ve hukuki hak arayışı bir yere kadar gardaş. bu saatten sonra orman kanunu başlar artık diyerek,
gitar amfisini bağladım laptopa,
çok sesli ve davul ağırlıklı şu şarkıyı açarak loopa aldım.
bina yıkılıyo fakat evde durmanın imkanı yok. nirvana benim evde konser veriyo a.q.
binayı nirvana konseriyle başbaşa bırakıp kamp sandalyemi alarak sahile inip bira içmeye gittim.
daha ikinci biramda aradı yönetici.

özet;
-bulut bey evde misiniz?
-değilim, buyrun?
-sizin evden çok yüksek sesli müzik geliyor, evde biri var mı?
-kimse yok evde, ben açtım müziği de ben de duramadım sesten çıktım evden.
-sessizlik
-sessizlik
-bulut bey lütfen gelin kapatın, durulmuyor sesten.
- gece 12 ye kadar aparmandaki herkes kadar ses yapmak benim de hakkım, hakkımı da kullanıcam kusura bakmayın yönetici bey. 2 aydır yaşadığım durumları biliyorsunuz... bla bla bla
-bulut bey tamam siz gelip kapatın bşz tekrar konuşalım bu durumu.
-peki size güveniyorum, kapatıyorum şimdi müziği fakat aynı şeyleri tekrar yaşarsam aynı şeyleri tekrar yaşatırım.
-tamam tamam anladım sağolun.
-uzaktan bağlanıp kapadım playerı.

sonrasında alt komşu tv sesini ve paralelinde selamı da kesti.
sesi kesmesi durumun farkına vardığını, selamı kesmesi içimin yağlarının erimesine neden oldu.
-mutlu son-