belgesel kanallarını katmazsak bir tane düzgün kanal olmaması durumu. düzgün bir eğlence programı yok, düzgün bir dizi yok, haberler desen izlemeye vicdanın el vermiyor. aptal siyasetçilerin propagandası ve acıdan başka bir şey yok. eğlence programları desen yine orayı da aptallar ele geçirmiş vaziyette. şu tiyatro sahnesinde şive yaparak mizah yaptığını sanan tiplerden başka bi şey bulunmuyor. yine dizimsiler aynı şekilde ülkeye tv girdiğinden beri aynı aptal aşk hikayesi işleniyor, bi de son zamanlarda şiddet duygularını tatmin etmeye çalışan bol silahlı diziler, vatan millet ajitasyonu. bir tane sanat konuşulan, çevre problemlerinin tartışıldığı, kısaca gerçek dünyaya dair hiçbir şey yok. her şey daha da aptallaştırmaya yönelik. düşünmek demek misyonlarını gerçekleştirememeleri demek. unutmuşum; bir de son zamanlarda artan suçlu bulma programları. devletin yapması gereken şeyleri sunucular yapıyor, evet kitlelere ulaşmak için gerekli fakat olay artık bu denli acı içinde bir toplumun rahatlamaya, bilinçlenmeye ihtiyacı var, zaten problemlerin en önemli kaynağı bu; mantıklı düşünememek.
edit: tv izlemiyorum, tek izlediğim kanal discovery id'di. bi sebepten digiturk'ü iptal ettik.
18.07.2017 · 26. sıra
guzellige inancimi sarsan simgeler var
17.07.2017 11:33 ~ 17:22