Sık geçen başlıklar

türkiye'de idam olsa ne olurdu 1

ekşi'de gör
türkiye'de kanun sorunu yok, kanunun uygulanmama sorunu var. idam cezası gelse taksiciyi öldüren psikopat, teröristler veya çocuk tacizcileri için gelmeyecek. adamlar suçun şu demeden meczupun birinin iftiraları ile kumpas kurup yüzlerce insanı senelerce hapis yatırdılar. idam cezası olsa hiçbiri hayatta değildi.