Sık geçen başlıklar

türkiye'de doktorlar neden bu kadar kibirli 2

ekşi'de gör
çünkü doktorluk mesleği çok büyük bir çoğunluğu için fakirlikten kurtulma aracı. doktor olunca self made millionaire oldum diyorlar, doktor olmayan herkesi aşağılama eğiliminde giriyorlar. işin kötüsü aileden zengin tanıdığım doktorlar da var, onlar da buna dönüşüyor çevre nedeniyle. para dışında derdi yok çok büyük çoğunluğunun, idealizm vs hiç yok. çok zeki olduklarını düşünüyorlar ve doktor olmayan biri onlara göre zeki olamaz, zeki olsalar doktor olurlardı sonuçta.
eski nesil doktorları görseydiniz. devlet hastanesinde doktor hastayla konuşmazdı bile, doktor odasına hemşire refakatinde hasta girerdi hasta hemşireye önceden derdini anlatmış olur ve hemşire doktora hastanın sıkıntısını anlatırdı. doktor kafasını kaldırmadan reçeteyi yazar ve hemşireye uzatırdı. hastanın olası sorularını duymamazliktan gelirdi.
yeni nesil doktorlar insan evladı eskilerine göre.
tabi tıp fakültelerinde hala ağır bir şekilde devrecilik olduğu için asıl eziyeti birbirlerine karşı yapıyorlar.