haftada dört gün, günde sekiz saat çalışarak, hiç bir zaman, işsiz, aşsız, evsiz, eğitimsiz kalinmayacagi bilinciyle insanlar mutlu yaşardı. çok zengin kimse olmadığı gibi, fakir de olmazdı. insanlar birbiriyle rekabet değil dayanışma içerisinde olacağından, toplumsal barış ve huzur son derece yüksek olurdu.
burjuva devletinde devletin varlık sebebi kodaman sınıfının haklarını korumaktır, sosyalist işçi devletinde ise devletin varlık sebebi vatandaşının güvenlik huzur ve mutluluğunu sağlamak olacağından, hayat bayram, memleket cennet olurdu.
21.01.2024 · 39. sıra
akildakalici
20.01.2024 02:02